keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Voi tylsyys!

Kuukausi kipeenä. Pää räjähtää. En oikeesti jaksa enää. Se pahuksen flunssa vaivaa mua siis edelleen ja oon niin kyllästynyt hengaamaan neljän seinän sisällä tekemättä mitään järkevää! Tää on siis erittäin kaukana sellasesta pikkukivasta lenssusta jonka varjolla voi ottaa pari päivää vapaata ja katsella suosikkisarjaa maratonina yrttiteetä lipittäen. Non, tää on aivan muuta.

Maanantaina otettiin verikokeet mutta niissä kaikki ok. Kurkkukipu, nuha ja yskäkin loppui melkein 3 viikkoa sitten. Mut lämpö ja matala kuume vaihtelee miten huvittaa ja niitä on joka päivä. Viime viikon päätin ottaa ihan rauhassa jos vaikka paranisin vihdoin. En siis tehnyt oikein mitään muuta kuin makailin sohvalla, lueskelin kirjaa, katselin telkkaria, surffailin netissä, halailin kissojen kanssa, tuijotin seinää ja katselin taas pätkän telkkaria. Ja oliko siitä hyötyä? Ei! Tällä viikolla toi tyhjäntoimittaminen on vaan jatkunut ja se vetää fiilikset jatkuvasti enemmän masentuneeksi.

Viikonloppukin vaan meni ilman mitään tekemistä. Lauantaina tuli itku kun oli niin mälsä olo. Lisäksi koko viime viikon kärsin ihan järkyttävästä päänsärystä joka oikeastaan hellitti vasta tollon lauantaina kun keksin korkata pullon Rieslingiä. Parin lasin jälkeen olo oli taas kuin ihmisellä! Helpotusta toi myös risotto (johon sain kivasti kulumaan loput viinit) ja suklaakonvehdit. Jos ei ikinä oo joutunut viettämään kipeenä tällasta aikaa, on varmaan vaikea tajuta että tää on näin rankkaa. Tai mulle ainakin on vaikka yleensä oonkin koti-ihminen ja viihdyn hyvin vaikken pääsiskään joka päivä viilettämään johonkin.

Mulla oli tarkoituksena gradun palautuksen jälkeen viimeistellä meidän kodin rempasta jääneet pikkutyöt niinkuin kattolistojen maalaus, yhden kynnyksen laittaminen ja muuta vastaavaa. Ikkunatkin haluaisin pestä ja tiivistää. Haaveilen edelleen että pääsis lähtemään sinne leffaan niinkuin tarkotus on ollut 3 viikkoa. Kohta A ei jaksa istua enää paria tuntia samassa asennossa ja ilman vessataukoa! Mitään en oo saanut tehtyä! Oon sentään myynyt Torissa turhaksi jäänyttä tavaraa, sentään voi tienata tällä makoilulla.. Mun vanhemmatkin lähti taas kahdeksi viikoksi etelän aurinkoon. Myönnän että oon kateellinen. Nyt just kelpais hyvin lämpö, uiminen ja vähän jotain kivaa aktiviteettia! Sitäpaitsi mun alkoi tänään kamalasti tehdä mieli kreikkalaista ruokaa! Tyydyn kuitenkin tekemään kikhernekastiketta ja täysjyväriisiä. Ehkä jos vaikka vähän fetasalaattia siihen kylkeen..

No joo, että tällasta! Mun arki tuntuu tällä hetkellä just niin turhanpäiväiseltä kuin tää postaus antaa ymmärtää:D Toivottavasti ens kerralla jo mukavammissa tunnelmissa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Blog Design by Get Polished